Apabila duka di hati Selamanya tetap akan di rasa.

Assalammualaikum semua. 
Tak cerah pagi ni. 
Suram jer. Patutlah hati ini suram jugak :D
Guys, apa pendapat anda sekiranya family anda tak suka dengan
adanya anda ? 
Adakah anda akan pergi jauh dan takkan pergi melihat diri mereka ? atau anda tabah
dan terima hakikat ?
hurmmm, saya seorang yang tabah menghadapi semua. 
Semua benda jahat saya jer . Benda tak jahat anak dia sorang tu jer. 
Baguslah . Diakan anak perempuan yang disayangi. Kita ni sapalah kan 
Diakan baik orangnya, pandai menjaga hati, pandai,bijak,semualah.
Kita ni ? Dahla bodoh , tak pandai jaga hati , jahat pulak tu.
Manusia serba kekurangan, Kita susah org tak cari kta dan kta tak nak org tolong kta kan
kalau mereka susah kta jer yang berebut2 nak tolong.
Kalau nak baik dengan saya tak payah. Tak nak baik penipu.
Tak nak baik sombong.
Kenapa lah awak tak doakan saya mati dahulu?
Kenapa awak perlu doakan saya di sisi awak?
Kenapa awak selamatkan nyawa saya ?
Kenapa awak mendoakan saya untuk ada di sisi awak?
kenapa awak jangan doa lepas tu SAYANG ANAK AWAK TU ?
Kenapa awak perlukan saya ?
Awak mesti menyesal adanya saya .
Awak pasti benci saya ada sekarang.
Walaupun org cakap ada org yang baik . tapi ada jugak yang tak baik.
Hati ini bagai menusuk kalbu.
Saya perempuan . bukan seorang yang tidak pandai nak menangis dan bersedih.
Kalau awak nak saya pergi , saya akan pergi dan tidak berkembali lagi.
Saya akn berjaya tanpa awk kalau awk nak mcm tu.
Saya akan berjaya tanpa kasih sayang awak,
Tak perlu lah awak nak suroh saya jadi bagus .
Tak perlulah awak nak cari hati saya lagi.
Terluka sekali takkan dapat baik sekejap.
Walau awak tu bermakna buat saya.
Kalau boleh saya nak pergi jauh tau. Kalau dah pergi jauh nanti haaa jangan menyesal pulak
Awak yang nak saya jdi mcm ni.
Awak yang nak.
Wahai sang kekasih. Saya sayang awak sangat2 tapi awak sayang dia.
Awak tak perlukan saya. Saya tak pandai mcm dia. 
Saya tak baik mcm dia .
Saya tak sebagus mcm dia.
Dia baik dia sentiasa bagus di mata awak.
Saya tak boleh bagi awak bahagia. Dia jer boleh . Sebab tu semalam saya diam jer
awak cakap.
Sebab saya sayang awak tapi awak tak menghargai saya.
Saya akan pergi sang kekasih . Dan dalam kepergiaan saya tu membawa sejuta kejayaan di tangan
Insya Allah awak akan bahagia bersama dia. Saya tak nak awk bahagia kerana saya tau.
Ingat tu sang kekasih. :) Hanya awak seorang >.<